Nákupy díky youtube

Stalo se to celosvětovým hitem. Nějaká mladá slečna či paní si pořídí dobrý fotoaparát nebo kameru. Začne točit videa věnující se problematice, která ji baví. Kromě toho, že samozřejmě musí mít slušný verbální i nonverbální projev a slušnou techniku, musí se v dané oblasti také vyznat. Pokud se však nevyzná a je to její zálibou, určitě má svůj vlastní vyhraněný názor, který je samozřejmě také žádoucí. Mnoho z nás totiž není profesionálem v jistém oboru, ale svým zájmem a zkušenostmi to můžeme vynahradit. Můžeme některým svým přátelům či kolegům také velmi dobře poradit na základě zkušeností. A na to hrají právě blogerky a vlogerky. Hlavně tedy v oblasti kosmetiky, módy, domácnosti, vaření a péče o dítě.
Ptáte se tedy, jak nás ovlivňují tato videa při nakupování? Velmi. Uvedu příklad.
filmový pás
Zjistíte, že vám začínají vadit vrásky na čele a kolem očí. Do internetového vyhledávače si zadáte spojení: nejlepší krém na vrásky v okolí očí. Vyjede vám spousta odkazů na různé články. Postupně jeden po druhém otevíráte, ale jsou tak dlouhé a vy jste po celém dni tak unavení, že články vlastně ani nechcete číst. Tak si raději pustíte video, které se vám při vyhledávání také našlo. Šup! A je to! Jste na youtube a koukáte na video jedné z vlogerek. Tato vlogerka ukazuje ve svém videu, co si všechno nakoupila. Ukazuje samozřejmě krémy na obličej, sprchové gely, rtěnky, tužky na oči, odličovací mléka, tvářenky, řasenky a také krémy na oči.
kosmetika z růže
„A jaký bude, to se vlastně dozvíte, až ho spotřebuji, protože nechci dělat recenzi, když jsem si krém vyzkoušela jednou.” Podíváte se na toto celé video, protože vás zajímá, co nového si ještě koupila. Pokud si koupila něco, co vy také máte a rádi to používáte a předběžně naznačí, že se na to těší, protože je přesvědčená, že to bude príma produkt, má vás v hrsti. Na konci videa připomene, že jí máte dát palec nahoru a odebírat její kanál, abyste se dozvěděli, zda ten daný produkt stál za to. A proto, že vás to opravdu zajímá, najdete si následující video, ve kterém ukazuje pro změnu produkty, které bude vyhazovat, protože je spotřebovala. A už vám také chválí oční krém, který měla, a o který vy máte zájem. Už vám nebrání nic v tom, abyste našli pod videem odkaz na vybraný krém na oči a přes internet si ho objednali.